dissabte, 7 de febrer del 2015

Una recomanació

Em sap greu haver deixat de publicar en aquest bloc sense haver donat cap explicació. 
A hores d'ara tothom deu saber que al setembre em vaig jubilar. Al principi vaig decidir deixar-ho còrrer després de la darrera publicació sobre els quaranta anys de l'escola, dels quals n'he compartit vint-i-nou. Aviat és dit!  
Però mentre ningú s´hi enganxi seguiré fent-ne de les meves. De moment us envio una recomanació pel Cicle Inicial:

Sóc el més fort!
El llop pregunta als habitants del bosc: “Digueu-me, qui és el més fort?”. I tothom, des de la Caputxeta fins als tres porquets, passant pels set nans, li responen el mateix: “El més fort ets tu, senyor llop”. Fins que un dia algú li contesta una altra cosa...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada