dimecres, 3 de febrer del 2016

Recomanacions

Hola nens i nenes de l'escola Sant Esteve. 

Voldria convidar-vos a recomanar llibres als companys tal com feiem el curs passat.

Jo começaré la roda recomanant-vos aquest que tinc a les mans, és un llibre que vaig trobar a l'escola i vaig agafar en préstec per llegir a casa.
Per cert, m'ha encantat, es llegeix fàcilment i tracta de l'assetjament escolar, un llibre que fa reflexionar i emociona.


Informació del llibre a la pàgina de l'Editorial La Campana  AQUÍ 

He trobat també aquesta ressenya de l'escriptora Gemma Lienas

1 comentari:

  1. Hola Teresa i companyia. Jo estic llegint aquest llibres als alumnes de cinquè del Salvador Vinyals i els agrada molt. De moment m'han dit que és un llibre que els fa pensar i amb aventures divertides. Gràcies.

    ResponElimina